Kiala

Kiala in een notedop


Kiala, het gemakkelijke antwoord, soepel en modern voor de leveringsproblemen van actieve consumenten.


Kiala is een unieke oplossing om het leven van actieve consumenten en reizende vertegenwoordigers te vergemakkelijken. De Kiala service laat niet alleen toe om pakketten, op afstand gekocht (catalogus, Internet, TV-shopping), af te halen waar en wanneer het de consument past. De consument kan bovendien zijn pakket betalen of terugsturen via een Kiala Punt. Kiala is eveneens een uitstekend alternatief voor de gemiste thuisleveringen van expresspakketten, de levering van commercieel en promotioneel materiaal aan commerciƫle vertegenwoordigers, evenals de levering van staaltjes en promotionele geschenken aan consumenten. Dit allemaal dankzij een modern netwerk van leveringspunten ondersteund door een ultra modern technologisch platform.


Bent u een actieve consument? Haal uw pakketten af waar en wanneer het u uitkomt!


Vanaf het moment dat uw pakket bij uw verkoper op afstand is klaargemaakt, wordt het binnen 24 of 48 uur geleverd in een winkel met flexibele openingsuren, dichtbij u thuis of uw werk. U wordt meteen verwittigd van de aankomst van uw pakket, dat u eveneens op de voet kan volgen op onze website. Op die manier kunt u uw pakket afhalen op de plaats en het uur van uw keuze. En u kunt het op dezelfde manier gemakkelijk terugsturen.


Kiala tot in het kleinste detail


Op afstand gekocht? Vlakbij geleverd!


Kiala stelt u meer dan 460 afhaalpunten in Belgiƫ en Luxemburg voor. Kies een Kiala Punt dichtbij u thuis, uw werkplek of de school van uw kinderen dankzij onze zoekfunctie! Zeer handig, want u vindt er alle informatie over uw Kiala Punt: de openingsuren...


Hebt u geen vaste uren? Kiala ook niet!


Alle Kiala Punten hebben ruime openingsuren: sommige zijn om 5h 's morgens al geopend, andere sluiten niet voor 23h. De meeste zijn in het weekend open! Kortom, er zijn Kiala Punten voor iedere levensstijl!


Is uw pakket aangekomen? We verwittigen u onmiddellijk!


Wanneer u een bestelling plaatst, kiest u op welke manier u genotifieerd wil worden: per GSM, per telefoon thuis of via e-mail. Zodra uw pakket is aangekomen, sturen we u een bericht om u te verwittigen! Ook wanneer uw pakket vertraging heeft opgelopen of indien er problemen zijn, brengen we u op de hoogte, zodat u zich niet voor niets verplaatst en geen tijd verliest.


Volg het traject van uw pakket!


Dankzij onze spitstechnologie kan Kiala u steeds vertellen waar uw pakket zich bevindt.


U haalt uw pakket af in een oogwenk!